בית פרטי | הרצליה

זוג הייטקיסטים +3 ילדים.
הבית ממוקם בשכונת וילות בהרצליה.
הדיירים ביקשו לקבל את ביתם מוכן כולל סטיילינג והם בינתיים יבלו בחופשה בחו"ל.

משך התהליך והשיפוץ: האילוץ הגדול ביותר היה לעמוד בלוחות זמנים מטורפים ובלתי מתפשרים שכן החופש הסתיים וכולם צריכים לחזור מהחופשה לשגרה.

גם אנחנו וגם הלקוחות הבנו שבזמן כה מועט לא נוכל לשנות את המבנה התכנוני של הבית, כן היה צורך ל"הנגיש" את הבית מחדש ללקוחות מבחינה עיצובית. מצד אחד לשמור על רהיטים שאהבו מצד שני לייצר תחושה ואווירה של בית שונה לגמרי.

הכניסה לבית ע"י שימוש בספסל כניסה, קולבים מבטון מבית collective וכן תכנון מדרגות חדש הטומן בחובו גם נגרות.

רק בחלל זה שיתפו פעולה מספר בעלי מקצוע במקביל גיא גולד נגרות אישית על תוספת מבנה נגרות שעליו ישבו חלק מהמדרגות ומשמשות מגירות אחסון , דומוס על החיפוי מדרגות, ואירכא על המעקה החדש שמלווה את המדרגות ואם כל זה לא היה מספיק מורכב הוספנו גם חיפוי קיר מיוחד מבטון מבית איתי בר און.

לא הסתפקנו רק בטיפול המדרגות בקומה התחתונה, נתנו מענה מקשר בקומה העליונה, שם החלטנו שבמקום המעקה נייצר יחידת נגרות שתחליף את המעקה ותיתן מענקה פונקציונלי לאחסון מותאם לצרכי דיירי הבית.

ככה הפכנו גרם מדרגות מכוער ולא תיקני, עם מעקה מסובך ומעוקל שיצר תחושת סגירות לאזור המבוקש ביותר על דיירי הבית. המבואה ממשיכה אל שירותי האורחים: שטופלו מחדש ע"י ריצוף, כיור מונח ומדף עץ. כל החלל הציבורי רוצף מחדש באריחי גרניט אפורים מבית גודשטיין בגודל 150/75, הסלון קיבל פינות ישיבה מודולריות מבית סיטקה sitka ומאפשר ישיבה כיפית משפחתית בסלון. הסלון עוטר במסכות של צחי נבו ובשולחנות קפה של ביתילי. השטיח מבית "צמר שטיחים" מגדיר ומחמם את שטח הסלון אל מול המעבר החוצה לגינה מאחורי הספה.

המטבח חודש ללא שינוי תכנוני, החזיתות הוחלפו לחזיתות צבע, תודות לנגריית גיא גולד תוכננה יחידה נוספת מעל הכיור לאחסון דברים ספציפיים. משטח השיש החולף למשטח דקטון לבן ונקי מבית ליה סטון ומשטח האי הוחלף לבוצ'ר. המבואה בין החדרים קיבלה רהיט מיוחד לאחסון ספציפי שנדרש לקומת החדרים הרהיט שולב "במקום" מעקה כך שנתפרו 2 פונקציות במחיר אחד. כל הקומה העליונה רוצפה מחדש בפרקט מבית דומוס כהמשך ישיר למדרגות.

חדר רחצה של הילדים תוכנן מחדש עם מקלחון מפנק, רצפת משושים אפורה ופרקטית, יחידת נגרות המסתירה את מכונת הכביסה וחומרי הניקיון ומשטח כיור + ארון כיור שתוכנן בקפידה לצרכי הילדים.

חדר השינה של ההורים מאובזר בתאורה של חברת דורי קמחי גם חדר הרחצה של ההורים שודרג בחיפוי וריצוף חדש.

חדרי השינה של הבנים עוצבו מחדש וקיבלו נגרות אישית (ארונות, מיטות, שולחנות) שתכננו עבורם באופן אישי.