סוויטת הורים | בני עטרות

קומת הורים בשילוב חדר כושר – בני עטרות

זוג הורים + 3, בית פרטי במושב בני עטרות – תכנון ועיצוב פנים לסוויטת ההורים ומעלה המדרגות המוביל אליה. קומת ההורים כוללת חדר רחצה מפנק וסאונת אדים, חדר כושר, חדר ארונות, חדר שינה, אזור עבודה ומרפסת חוץ אינטימית.

עיצוב נקי מודרני, פרטי נגרות מיוחדים ניצול חלל מקסימלי והרבה מקומות אחסון. הלקוחות ביקשו להפוך את קומת הגג בביתם הפרטי בבני עטרות למקדש הפרטי שלהם.

חדר המדרגות נצבע מחדש בגווני אפור מבית טמבור (צבע רחיץ). חדר המדרגות הקיים היה בעל מישורים רבים וקפיצות בתקרה אותם טשטשנו ע"י תכנון ספרייה מיוחדת בברזל שחור ופורניר אגוז, בעומקים שונים ובה אוחסנו הפרטים המיוחדים ואוסף הספרים של הזוג. הקיר העליון הודגש בגוון שחור גרפיט. ביצוע המדפים של תמיר שמואל אורבניק.

 הדיירים ביקשו לתת מקום מיוחד לחדר כושר ולמצוא פתרונות אחסון לכל האביזרים המשלימים לחדר הכושר. החלטנו להדגיש את חדר הכושר בצבע צהוב (לימון-תפוח) אנרגטי לשלב עם רצפת פרקט למינציה עמידה לשריטות, את רצפת הפרקט המשכנו לחיפוי קיר ועליו תלינו את האביזרים המשלמים לאימון.

על מנת ליצור אשליית גודל ולתת פתרון לאימון נכון (תמיד מומלץ להתבונן על מנח הגוף בעת האימון) קיר שלם חופה במראות. את כל המשקוליות, בקבוקי המים, תקשורת ומוסיקה אחסנו ביחידת מזנון מיוחדת בעלת מראה מודרני העשויה מברזל שחור ועץ פורניר אגוז ומתוכננת בדיוק מושלם לאחסנת כל פרט ופרט. בביצוע של תמיר שמואל – אורבניק.

קיר גב המיטה בחדר השינה חופה בטפט דמוי בטון בצבע אפור עליו שובצו בעדינות גופי תאורה מדורי קמחי להשלמת המראה האלגנטי תאורה זו גם משמשת את הזוג לקריאת ספרים בלילה. המיטה בעלת מראה מרחף עטופה בעור אפור אבן. שידת המיטה תוכננה עם גלגלים נסתרים ויכולה להסתובב סביב המיטה לכל מקום (צורת האות כ' מאפשרת הכנסה לתוך המיטה בצורת מגש). בשידת המיטה מגירה ומדף פתוח לאחסון ספרים.

פינת העבודה ממוקמת מול המיטה תוכננה במיוחד עבור הזוג בעץ אלון וצבע אפוקסי לבן -אפור עדין, רגל אחת יש לשולחן שובצה בסרגלי אלון להשלמת המראה המיוחד. המגירות של השולחן נסתרות בפינת 45 מעלות ונפתחות בלחיצה. מפינת העבודה מתחיל ספסל מגירות אחסון עד לקצה השני של החדר. הספסל תוכנן לאחסון נעליים ובאזור המיטה לשידה. חדר הארונות תוכנן גם הוא בצבע בתנור ובשילוב עץ אלון בצד ארון אחד תוכנן ארון פנימי נסתר המשמש לבגדים ונעלים שאינם בשימוש יומיומי. עוד מיוחד בארון הוא המגירות הפתוחות המאפשרות הנחה של פרטים בשימוש יומיומי הנראים לעין תוך כדי ניצול שאר עומק המגירה כמגירה רגילה ללבנים.

חדר הרחצה מחופה בארחי תלתן כהים מנגב קרמיקה בשילוב טיח אקרילי. האסלה ממוקמת באזור מוצנע והמקלחון משולב בסאונת אדים. את יחידת המחולל הטכנית של הסאונה הסתרנו בארון בחלקו העליון ואת שאר הארון ניצלנו לאחסון ולכביסה. ארון הכיור תוכנן כולו בנגרות בשילוב משטח עליון מקוריאן הכולל כיור מובנה בצורת אגס.

צילום: מאיה חבקין